Στο πλαίσιο των καινοτόμων δράσεων που αναπτύσσει η Υπηρεσία μας με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με επισφαλείς διαδικτυακές συμπεριφορές στον κυβερνοχώρο δημιουργήθηκε η «Ψηφιακή Ακαδημία» σε συνεργασία με το Θεσμοθετημένο Εργαστήριο AETMA Lab  και του ΙΜΤ Μsc του Τμήματος Πληροφορικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης. Ειδικότερα, δημιουργήθηκαν δύο παιχνίδια για ανήλικους:

  • ηλικίας 8-12 ετών : Ανάπτυξη παιχνιδιού απτών διεπαφών με ενσωμάτωση Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmeted Reality).   https://www.cyberkid.gov.gr/argame/


  • ηλικίας 13-18 ετών : Ανάπτυξη παιχνιδιού εμβύθισης μέσω του Metaverse (με χρήση Εικονικής Πραγματικότητας – VR & WebGL ). https://www.cyberkid.gov.gr/vr-game/

Μέσα από τη χρήση αυτών των εφαρμογών τα οποία παρουσιάζονται με την μορφή παιχνιδιού, οι μαθητές δύναται να μεταφερθούν, να περιηγηθούν και να αλληλοεπιδράσουν σε τρισδιάστατους χώρους ή να συνδυάσουν την προβολή του φυσικού κόσμου του οποίου η πραγματικότητα είναι επαυξημένη, με ψηφιακές πληροφορίες (κείμενο, ήχους, video), λαμβάνοντας κατάλληλα ερεθίσματα σχετικά με τους κινδύνους στο διαδίκτυο και να ενημερωθούν παίζοντας.

Η «Ψηφιακή Ακαδημία» απέσπασε το SiIver Award στο Education Leader Awards 2024, ενώ βραβεύτηκε μεταξύ αρκετών υποψηφιοτήτων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο στο EC3 Cyber Innovation Forum 2024, ως μια από τις καινοτόμες προτάσεις που έχουν αντίκτυπο στην πρόληψη και την καταπολέμηση του εγκλήματος στον Κυβερνοχώρο, αξιοποιώντας τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Post a comment

Your email address will not be published.

Related Posts