Στο Διαδίκτυο, όπως είναι γνωστό, δεν υπάρχει 100% ασφάλεια. Επιτήδειοι πάντοτε υπάρχουν, αλλά η κρυπτογράφηση και τα συστήματα ασφαλείας αναπτύσσονται συνεχώς. Ωστόσο, κίνδυνοι υπάρχουν και για τις επιχειρήσεις που έχουν μόνο φυσική παρουσία. Για παράδειγμα, ένα φυσικό κατάστημα μπορεί να λεηλατηθεί, να καεί, να πλημμυρίσει κλπ. Η μεγαλύτερη δυσκολία για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να πείσουν τους πελάτες να εμπιστευτούν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν για τους ανυποψίαστους καταναλωτές αφορούν κυρίως θέματα ασφάλειας στοιχείων, εγκυρότητας πληροφοριών, υποκλοπής προσωπικών και τραπεζικών δεδομένων. Προκειμένου μία επιχείρηση να δραστηριοποιηθεί επιτυχώς στο τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τον επιχειρηματία, εφαρμόζοντας τη σχετική νομοθεσία και χρησιμοποιώντας τα αναγκαία εργαλεία προς διασφάλιση ασφαλούς περιβάλλοντος συναλλαγών.
Σχετικά Άρθρα