Πέρα από τα πλεονεκτήματα που έχει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην αλληλεπίδραση μίας επιχείρησης με τους πελάτες της, μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά και στην εσωτερική οργάνωσή της απλοποιώντας τις διαδικασίες αγοράς, πώλησης, τιμολόγησης κλπ. Επίσης μπορεί να ελαττώσει το κόστος και το χρόνο διεξαγωγής συναλλαγών. Παράλληλα, είναι δυνατόν να βελτιώσει σημαντικά την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. Με το Διαδίκτυο εξαλείφονται οι γεωγραφικές αποστάσεις και οι χρονικοί περιορισμοί και επιπλέον είναι δυνατή η δημιουργία νέων μορφών αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με τους πελάτες της επιχείρησης. Τέλος, το ηλεκτρονικό εμπόριο βελτιώνει τη διαδικασία ελέγχου και αναπλήρωσης των αποθεμάτων, με την ενοποίηση όλων των εσωτερικών διαδικασιών με τις αντίστοιχες εξωτερικές.
Σχετικά Άρθρα