Οδηγός προστασίας της ΕΑΔ από τεχνικές εξαπάτησης – Covid 19
Πως το ηλεκτρονικό εμπόριο διευκολύνει τις σχέσεις της Επιχείρησης και των Υπαλλήλων της:
- Οι υπάλληλοι επιλέγουν από ηλεκτρονικούς καταλόγους και παραγγέλνουν ηλεκτρονικά τα εξαρτήµατα / υλικά / αναλώσιµα που τους είναι απαραίτητα.
- Ηλεκτρονικά καταστήµατα στο Intranet της επιχείρησης για τους υπαλλήλους της Επιχείρησης, συνήθως µε έκπτωση.
- Ηλεκτρονική πρόσβαση στους πόρους της επιχείρησης (βάσεις δεδοµένων, έγγραφα, εφαρµογές κλπ).
- Παροχή εργαλείων για αποµακρυσµένη σύνδεση στο Intranet της επιχείρησης.
- Η επιχείρηση επιµορφώνει / εκπαιδεύει τους υπαλλήλους της κάνοντας χρήση ηλεκτρονικών µέσων (e-learning).
- Οι µεγάλες εταιρείες συχνά αποτελούνται από (µερικώς) ανεξάρτητα τµήµατα, που «πωλούν» ή «αγοράζουν» υλικά, προϊόντα και υπηρεσίες το ένα από το άλλο.
- Πολλές από τις συναλλαγές µεταξύ των τµηµάτων της επιχείρησης µπορούν να αυτοµατοποιηθούν στο πλαίσιο του Intranet / Extranet της επιχείρησης.
- Groupware εφαρµογές που επιτρέπουν την επικοινωνία / συνεργασία µεταξύ υπαλλήλων της επιχείρησης (Business ή non-Business)
- E-mail, chat, κοινή χρήση εφαρµογών, ανταλλαγή αρχείων, αποµακρυσµένη διαχείριση (remote desktop).
- Τηλεδιάσκεψη (Teleconference): Η χρήση ηλεκτρονικών µέσων για την επικοινωνία δύο ή περισσότερων ανθρώπων, που βρίσκονται σε διαφορετικές τοποθεσίες, σε πραγµατικό χρόνο.
- Βιντεοδιάσκεψη (Video Conference): Συστήµατα τηλεδιάσκεψης µε ταυτόχρονη µετάδοση εικόνας και ήχου ανάµεσα στους συµµετέχοντες.
Σχετικά Άρθρα